Monroe GT-Gas με την αποκλειστική τεχνολογία Reflex Technology, προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα και χειρισμό οχημάτων χωρίς να διακυβεύεται η άνεση του οδηγού και των επιβατών.
Χαρακτηριστικά Προϊόντος
- Αποκλειστικός σχεδιασμός διπλού δίσκου
- Τετράγωνο έμβολο με τεφλόν
- Σφραγίδα ράβδου εμβόλου πολλαπλών χειλιών
- Υψηλής ποιότητας χαλύβδινο έμβολο
- Αέριο αζώτου υπό πίεση
- 3 χρόνια / 60.000 χιλιομέτρων εγγύηση
Οφέλη προϊόντων
- Αυστηρότερος και ασφαλέστερος χειρισμός χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση
- Χαμηλή τριβή, μεγάλη διάρκεια ζωής
- Βελτιωμένη συγκράτηση υγρών και αερίων
- Αυξημένη ανθεκτικότητα σφραγίδας
- Βέλτιστη απόδοση χωρίς ξεθώριασμα υπό όλες τις συνθήκες
GT-Gas με αποκλειστική τεχνολογία Reflex
Τα χαρακτηριστικά οδήγησης που εμφανίζονται με οποιαδήποτε ρύθμιση ανάρτησης συνήθως σημαίνουν έναν αναπόφευκτο συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και χειρισμού. Γενικά, ο καλός χειρισμός απαιτεί σταθερή απόσβεση από τον αμορτισέρ, διατηρώντας παράλληλα μια άνετη οδήγηση απαιτεί ένα αμορτισέρ με μαλακότερο χαρακτηριστικό απόσβεσης.Ο σχεδιασμός του Monroe GT-Gas με τεχνολογία Reflex διαθέτει ένα εκλεπτυσμένο σύστημα βαλβίδων που διατηρεί την εξαιρετική ευστάθεια και τον χειρισμό του οχήματος παρέχοντας παράλληλα υψηλό επίπεδο άνεσης για όλους τους επιβάτες του οχήματος. Αυτό επιτυγχάνεται με την εισαγωγή της τεχνολογίας Twin Disc, μια βελτιστοποίηση των βαλβίδων που υπάρχει τόσο στη συμπίεση όσο και στην ανάκαμψη.Κατά τη συμπίεση σε χαμηλή ταχύτητα εμβόλου, ο επαναστατικός σχεδιασμός της βαλβίδας δίσκου ανοίγει μερικώς για να παρέχει περιορισμένη ροή λαδιού. Το αποτέλεσμα είναι ένας σταθερός και σταθερός ελιγμός κατά τη λήψη γωνιών με χαμηλή ταχύτητα ή την αλλαγή λωρίδων αυτοκινητοδρόμων.Με αυξημένη ταχύτητα εμβόλου λόγω ανωμαλιών, λακκούβων, αιχμηρών στροφών ή πέδησης έκτακτης ανάγκης σε υψηλή ταχύτητα οχήματος. ενεργοποιείται ένας ενδιάμεσος δίσκος. Αυτό παρέχει άμεση αύξηση της ροής λαδιού με αποτέλεσμα την αυξημένη σταθερότητα του οχήματος και ασφαλέστερο χειρισμό του οδικού δικτύου.Κατά την ανάκαμψη, ο νέος σχεδιασμός διπλού δίσκου διαθέτει μια μοναδική πλάκα στήριξης ενδιάμεσης πλάκας. Αυτό επιτρέπει στον δίσκο της βαλβίδας να κάμπτεται καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του εμβόλου, μετρώντας τη ροή λαδιού όπως απαιτείται από τις συνθήκες οδήγησης.